Oblíbené filmy (9)
Kimi no na wa. (2016)
Už jen těžko najdu něco lepšího. Tento film ve mě zase něco zanechal. Pan Šinkai prostě umí najít ten bod zlomu, kdy se z obyčejného anime záležitost mění v něco, na co nikdy nezapomenu. Animace nádherné, příběh strhující, konec se slzami. Hudbu mám už v telefonu a co se pokračování týče... ani ho moc nechci. Skončilo to krásně... Pokud někdo má o šťastném konci pochyby, nedával pozor během filmu.
Koe no katači (2016)
Je úžasné, jak anime dokáže vyjádřit tolik emocí. Několikrát stekla slza, neustále napětí... a na konci prázdnota... jakožto zazobaný a znuděný hošík si objednávám všech 7 komixů. :3
5 centimetrů za sekundu (2007)
Nádherné! Tento film mě nejen rozbrečel, obměkčil, ale také ve mně něco zanechal. Dohromady pouze 3 hlavní postavy, které stačí k vytvoření dokonalého snímku. Nejhorší jsou ty konce... a v tomhle případě je konec opravdu něco, přes co se těžko přenáší... Tak se pozná mistrovské dílo.
Hrob světlušek (1988)
Naprosto šokující, dechberoucí a neskutečné. Krásné nebo super... to opravdu nikdo říct nemůže... v tomhle případě fakt ne... krásné na tom nic nebylo... Ukáply slzy, ale nebyly to slzy typu Your Name nebo Silent Voice... spíše slzy zoufalství... Hodnotím to jedním slovem: Neskutečné.
Hoši o ou kodomo (2011)
Proč jsem na takovéhle zázraky nenarazil dříve. Japonské anime filmy nikdy nezklamou... Styl animace je naprosto super, ale co je nejdůležitější... je ta atmosféra, příběh, pocity... V tomhle Japonce nikdo netrumfne!
Tamačina love story (2014)
Po ne příliš zajímavém Tamako Marketu bylo tohle příjemné pozdvižení. 100% je to tím, že kuře dostalo pouze jen malou roli na začátku... Vážné kolegové z Japonska... do roztomilého a zamilovaného seriálu/filmu mluvící ptáci nepatří. Kawaii, postavy na daleko lepší úrovni než v seriálu... Super zážitek!
Kokoro ga sakebitagatterunda. (2015)
Anime filmy nikdy nezklamou (mluvím o filmech, seriály vždy toto pravidlo nedodržují). Klasická atmosféra střední školy, láska, překážka, pocity, krájení cibule u mých očí... Jasných 5 hvězd.
Kumo no mukó, jakusoku no bašo (2004)
Bomba, bomba, prostě bomba od nejlepšího vlakového režiséra!
Zahrada slov (2013)
Další ze Shinkaiových úchvatných děl!