Poslední recenze (2 189)
Dobré ráno, Brno! (2023) (seriál)
Průša je dobrej rejža, většinou mi náramně sedí. Na tohle sem dostal od mnoha lidí recenze, že je to taky parádní jízda. Možná byla chyba, že sem čekal něco až tak fajnovýho jako MOST, ale to se bohužel uplně nestalo. Né, že by tenhle kraťas byl špatnej, ale nemá to zdaleka takový grády. POstavy skvělý, ale dějově mi to přišlo prakticky o ničom...
Kaskadér (2024)
K úplný dokonalosti a spokojenosti chybí jen trochu, ale plnej počt nemůžu. Tej satiri tam na mě bylo fakt až zbytečně moc. Jako je to hodně houpavej a pohodovej filmek, ve kterým se sicet tedy mluví víc než bych si přál, ale co už. Obdivuju oba hlavní herce, ty sou u mě hodně vysoko. Z Goslinga se už dávno stal novej Brad Pitt a je jen otázkou času, kdy si odnese sošku za roli, do který se uplně převtělí... Tohle nevím, esi ještě někdy uvidím, možná tak v důchodu :)
Občanská válka (2024)
Hned jak se dalo, sosnul sem si to, rovnou takle v pondělí, když ještě dozníval úspěch v Praganu :o). Je to moc hezky natočenej výlet, taková rouad movie , cestou potkáš moc hezkých minipříběhů. Tak namátkově třeba pověšený 2 dny chlapi za ruce, který umíraj, hromadný hroby, šílence s kulometem. No a na závěr řežba v Bílým domě. Jako hodně zajímavej námět, který se snad nikdy nevyplní, přecijen amíci jsou takovej mírumilovnej národ...