Recenze (28)
Grinch (2000)
Nějak mě to minulo...
Černá listina - Milosrdný Samaritán (č. 106) (2014) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů. Smekám
Dark (2017) (seriál)
Jsem pohlcen :-)
Ultimátum - Epizoda 1 (2022) (epizoda)
Hodně slabé a zmatené. Pořád po sobě někdo křičí, všichni se tváří důležitě a neví se proč. Zbytečné rozhovory, blbý dabing. Velké zklamání, v polovině jsem přepnul. Naštěstí šly případy prvního oddělení, které jsou jiná liga!
Utajený šéf (2018) (pořad)
Je hloupé si myslet, že dělník na stavbě první den cizímu chlapovi vypráví srdcervoucí příběh o své rodině, odjakživa lidi co se živí rukama, vám dají nejdřív práci a podle toho jestli makáte, se s vámi vůbec baví, ale rozhodně ne o své rodině.
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Pro mě jeden z nej večerníčků díky roztomilému ztvárnění, chytlavým písničkám Svěrák-Uhlíř a ůžasnému Pepovi Dvořákovi
Specialisté - Na scestí (2017) (epizoda)
Vrah uteče z ošetřovny, protože jeden z eskorty jde na cigáro, druhý pomáhá bábě s jabkama a policajt když vraha vidí po nehodě v příkopu ani ho nezajistí a ten uteče. Pan scénárista dělá ze všech amatéry (nejspíš už to sem vane z německého originálu) jinak je to koukatelné, herci fajn.
Beďarová doktorka (2018) (seriál)
Mně přijde to odporné.
Most - Série 2 (2013) (série)
Jsem skalní fanoušek, druhou sérii jsem si užil stejně jako brilantní jedničku, navíc je zajímavý občas humorný postoj Martina ke kamenné Sáře...
Most - Série 1 (2011) (série)
Za mne jeden z nejlepších krimi seriálů vůbec. Jednou za rok si ho vždycky dám a dostane mne naprosto vším