Oblíbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Fargo (2014)
Vikingové (2013)
Hurá je to za náma. Z původně vynikajícího seriálu se postupem času stala jen natahovaná, opakující se slátanina. Nejradši bych seriál hodnotil dvakrát(5* s Ragnarem, 3-2* všechno po jeho smrti), ale nechám 4*, v mé paměti totiž navždy zůstanou minimálně první tři série. Zbytek už si nevybavuju ani teď čerstvě po shlédnutí konce, ale to mě netrápí. Hail Ragnar
Pod černou vlajkou (2014)
Temný případ (2014)
Perníkový táta (2008)
Dexter (2006)
Most (2011)
Pro mě nejlepší krimi seriál vůbec, poslední série to jen potvrdila. Saga Noren je naprosto bezkonkurenční postava a Sofia Helin herečka, smekám.