Recenze (99)
Svět patří nám (1937)
Hodnocení pouze za scény, ve kterých jsou V+W. Zbytek filmu je podprůměrný a bylo mi vcelku jedno co se v něm děje.
The Blob (1958)
Naprosto dokonalý béčkový film.
Toxymoron (2005)
Ač je Toxymoron vykrádačkou všech možných filmů je dobře natočený a na české poměry rozhodně nadprůměr. Dobrý střih a vynikající technická stránka. A i když se jedná o studentský film u mě strká do kapsy mnohé z dnešních celovečerních zahraničních filmů.
Max Payne (2008)
Doporučuju si raději Maxe zapařit než se 100 minut nudit u jeho filmové verze.
Zatóiči monogatari (1962)
Zatôichi monogatari není vůbec špatný film, ale od tak kultovní postavy jako je Zatoichi jsem čekal nějakou pořádnou šermířskou pecku. I samotný příběh o dvou "nepřátelích" mohl být silnější. I přes tyto neduhy to není špatná filmová volba na volný večer.
Hory mají oči (2006)
Jeden z mála remaků, který předčí i originální verzi.
Ghost in the Shell (1995)
Skvělá hudba a animace, ale tady to pro mě bohužel končí. Ale aspoň už vím, kde Wachowští čerpali inspiraci pro Matrix.
Kočičí oko (1985)
Možná jsem lehce nadhodnotil, ale během filmu jsem se dobře bavil. Napětí okořeněné černým humorem, přesně tak jak to mám rád. Navíc se mi líbily letmé narážky na další Kingovy díla jako Cujo, Mrtvá zóna, Řbitov zvířátek, Christina.
Flatlife (2004)
Chvílemi zdlouhavé nicméně vtipné dílko. Pozor na létající pandy :-)
Tyger (2006)
Po stránce provedení a stránce grafické i hudební velmi působivé a originální.