Poslední recenze (121)
Kmotr (1972)
Podle mě NEJLEPŠÍ FILM VŮBEC. Mohu zde vyzdvihnout scénář, režii, herce, kameru,... abych dal důvod proč to tak je. Pro mě je to hlavně kvůli tomu, že pokud slyším někde od někoho, nebo si vzpomenu na jméno nějaké postavy (Tessio, Sollozo, Clemenza, Tom Hagen, MOE GREEN...), tak tenhle film musím ten samí den vidět!
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Best movie drinking game.
Ghost in the Shell (1995)
Jakožto nulový fanoušek anime jsem šel do tohoto filmu s nulovým nadšením, takže jsem to bral jako povinnost tento film viděl, než abych se na něj "chtěl" podívat, a jsem velmi rád, že jsem nic neočekával, protože to co jsem dostal byla skvělá podívaná, kterou jsem vůbec nečekal. Skvělou message tohoto filmu nedokážu vyjádřit slovy, ale podvědomě si myslím, že jí znám a ještě musím zmínit, jak tento film vypadá cinematicky skvěle na animovaný (anime) film, tímhle jsem byl asi nejvíc pohlcen. "A kam bych se teď měla vydat? Síť je velká a nekonečná."