Poslední recenze (300)
Ferry: Seriál (2023) (seriál)
Za mě nejslabší počin v celé sérii, ale pořád kvalitní podívaná. Ale párkrát jsem se u seriálu nudil.
Nebezpečná lekce (2022)
Odradila mě choreografie bojových scén. To je tak amatérský a tak viditelný sakra, jak tohle může projít do filmu.
Resident Evil: Lék (2022) (seriál)
Vizuálně tak pěkně udělaný, ani jedno trapny CGI a příběhově takovej balast. Ach jo. A hlavní hrdinka taky zrovna nic moc casting.