Recenze (124)
BANGER. (2022)
Je to něco, co tu dosud nebylo, což je skvělý. Herecký výkony jsou super a téma mě bavilo. věřím, že tato scéna je ještě o dost horší. Jen tu kameru jsem nedala, ale chápu, že to přidalo na autentičnosti.
Láska a anarchie (2020) (seriál)
Sofie hrooozně nesympatická osoba, Mark zlatej, úkoly bavily, táta v druhý sérii otravný.
Stockholm (2013)
Herci mi nebyli vůbec sympatičtí. V první půlce zafungovala moje emapite, kdy jsem se v podobné situaci párkrát vyskytla a nepříjemně mě to vrátilo do starších dob, on slizounek, ona hraje divadlo. Ve světlé půlce mě neskutečně vytáčela, dala bych jí ránu. On mi přišel konečně normální. Závěr posledních 10 minut předvídatelný. Vlastně o ničem a tejmství jen naznačena.
Bojovnice na druhou (2022) (seriál)
Přišlo mi to trošku přitažené za vlasy, ale dobře se na to koukalo a bylo napětí. Kdo nechce koukat na válku, ať nekouká.
Ferry (2021)
První jsem viděla seriál, kde mě Ferry uchvátil a až pak film. Ve filmu nebyl Ferry ještě takový king jako v seriálu, což považuji za scénaristicky zvládnuté. Jsem ráda, že dali prostor i Danielle, byla to má druhá nejoblíbenější postava.
Undercover (2019) (seriál)
Chvílema strašně přitažené za vlasy a chvílema natahované, ale prostředí, napětí a hercké výkony každé série dokonalé, za mě hlavně Frank Lammers, úplně nejvíc. A asi se začnu učit dutch.
Bod varu (2021)
Strašně moc autentický, herci, vedlejší role, prostředí, komparz, všechno. Napínavý, ale krátký, uběhlo to strašně rychle, snesla bych víc. Hvězdičku strhávám za ty Andyho telefonáty, ty mě nebavily vůbec. Za mě nejvíc Vinette Robinson.
Vánoce u našich (2019) (seriál)
Seriál, u kterého jsem si přála, aby nikdy neskončil, ta vánoční atmosféra a lokalita Roros byly dokonalé. Postavy mi úplně sympatické nebyly, dějová linka s rodiči byla imho zbytečná a závěr, ke kterému to celé gradovalo, jsem čekala mnohem zajímavější.
The Morning Show (2019) (seriál)
Hysterický, nesympatický a z Anniston se stává další vosková figurína
Ruce v záruce (2022) (TV film)
Mám ráda Polívkovou v tomto typu rolí, to jí strašně sedne, tři hvězdy pro ní. P.S. chybělo mi tam řešení velké toalety