Poslední recenze (69)
Dark (2017) (seriál)
Ópravdu mě to ukrutně moc nebavilo, ale dokoukal jsem to. Díky tomu můžu říct, že mě tento seriál ale vůbec neoslovil, nebavilo mě to od A až do Z a to Z bylo fakt zpackané.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Skvělý seriál, ale od čtvrté série se z Walta stává naprostý idiot. Na začátku je to geniální vědec, co si dává až přehnaně na všechno pozor a potom? To je neuvěřitelné, co za píčoviny dělá... To jako dostali scénaristé šli na lobotomii? TVL
Gangy z Birminghamu (2013) (seriál)
Nemůžu si pomoct, ale opravdu mi vůbec nesedí soundtrack. Člověk se pocitově přesune do začátku 20. století a hudebním doprovodem tu atmosféru naprosto zadupou do země. Jinak velmi podařená záležitost. Irskou angličtinu prostě žeru a herecké obsazení je více než dobrá.