Poslední recenze (19)
Dominion (1988)
Zdaleka to nie je take uzasne ako najslavnesie dielo Masamune Shirowa, ale stale solidne 3,5*. Pribeh je klasicky anime uleteny a policajne tanky vyzeraju podivne - tachikomy su chutnejsie - ale EN dubing je celkom solidny (zvycajne preferujem titulky s original JP zvukom). Druha polovica je vyrazne pomalsia a myslienkovo blizsie Ghost in the Shell 2: Innocence.
One Piece (2023) (seriál)
9/10, kto velmi hlada chybicky najde - obcas postavy mimo hlavnu akciu len tak postavaju a namaju co robit, alebo za ucelom vysvetlenia situacie/postavy je dej az prilis nahusteny a viacere situacie nastanu PODSTATNE skor nez v mange (a oslabuje ich nedostatok kontextu). To su vsak len drobnosti. Ako milovnik anime verzie som nesmierne poteseny genialnou volbou hercov, ktori vynikajuco previedli animovane postavy do hranej verzie. Konecne sme sa dockali zivej adaptacie anime ktora ma rovnaku energiu ko predloha.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Maju tam chybu v nazve. Ma to byt Jurassic World: Homage. Pribech je slabsi, najma v prvej hodinke, ked vsak zacne akcia je pomerne slusna. Je prijemne vidiet spolu klasicku zostavu + novy team, skoda len ze nemaju velmi co robit a su tu cisto ako fanservice.Ak Vam stacia referencie a odkazy (najma na povodny a neprekonany Jursky Park) budete spokojny, je ich tu hodne a viacere su celkom vtipne.