Recenze (53)
96 hodin (2008)
Jedno klišé vedle druhého, sic dobře natočené. Alias jak si hodný taťka došel pro svou dcerušku, šílený scénář... Pozitivum tohoto filmu je hodinu a půl trvající nálož která být o 5minut delší tak začne nudit. Jinak nemůžu si pomoct ale souhlasím s Gemini, Maggi Grace je totální poleno a někdo by ji měl naučit běhat, tohle jsem ještě neviděl ;)
Neznámý (2011)
Přestože si mě Liam Neeson dostává pod kůži čím dál více, z tohoto lehkého remake Jasona Bourneho jsem ve finále moc nadšený nebyl.
Tři dny ke svobodě (2010)
Russell Crowe, ačkoliv opět vynikající, zcela určitě není Michael Scofield a rozhodně se nevyplatí od The Next Three Days očekávat do detailu naplánovaný útěk ala Prison Break. Drama však nabírá obrátky a spirála napětí ke konci dosahuje takové rychlosti, že máte nutkání si film bez servítek přetočit k posledním 5minutám kde se bude Russell buď válet na pláži a nebo v lochu. Trochu škoda že Liam Neeson nedostal více prostoru, tak nějak jsem furt čekal kdy se tam někde znovu vynoří. I tak se ale zcela jistě jedná o nadstandardní podívanou, kterou si ovšem na podruhé nepustíte.
Princ z Persie: Písky času (2010)
Film možná na 3 hvězdy, ale princezna to vytáhla minimálně na 4 :), já z ní nemohl spustit oči.
Souboj Titánů (2010)
Tak tohle se nepovedlo, film se neskutečně vleče, nad děravým scénářem nemá smysl se pozastavovat, akce jsou nudné a zajímavých bylo 10s, kdy Worthington vytáhne odněkud z truhly tu starou sovu z roku 1981 se slovy: "Co to je?" :), čímž vlastně ohodnotil i celý film, wtf?
Donnie Darko (2001)
Hodně složitý a komplikovaný děj, který si bezesporu říká i o druhou projekci. Co je realita? Tohle všechno co prožíváme, není to jen nějaký sen? U mě autor hodně nakousává myšlenku Déjà vu, kdy se mi častokrát stává, že v daný okamžik mám opravdu pocit: do háje vždyť tohle už jsem jednou prožil. Nakonec se tomu, stejně jako Donnie Darko, pouze zasmějeme...mad world...
Avatar (2009)
Asi netřeba příliš komentovat, film jsem viděl doma a přesto mě atmosféra a efekty absolutně zmrazily. Ačkoliv nejsem velký přívrženec greenpeace, je dobře že film nese v dnešní době i poměrně zásadní myšlenku. A tak se naskýtá otázka, kterou zde položil Radyo: Je primitivem ten, kdo klackem vyrývá kořínky a loví lukem pro obživu nebo ten, jež loví pro zábavu, drancuje krajinu a bere si, co chce?
Neúplatní (1987)
"Al Capone zvaný zjizvená tvář, známý gangster a zločinecký vůdce z dvacátých let 20.století nebyl nikdy usvědčen ze svých násilných zločinů. Nakonec se ale stejně dostal za mříže - kvůli neplacení daní. Nevzal si totiž k srdci radu Benjamina Franklina: "na světě není nic jisté kromě smrti a daní." (B.Franklyn 1789)." - N.G. Mankiw :) Snad bych jen dodal: - Mr Ness! They say they're going to repeal prohibition! What will you do then? - I think I'll have a drink. :)
Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem (2007)
Jestli zde někdo čeká nekončící tasení koltů, bude zklamán. Pomalu plynoucí příběh (což pro mě bylo spíše negativní, neboť jsem se zhruba v půlce filmu nachytal jak myslím na to co si dám k večeři), perfektní hudba a neuvěřitelný výkon Caseyho Afflecka. Do háje ten borec to fakt jen hraje nebo je to ten nejnesympatičtěj člověk na světě? :) Ty jeho úsměvy mě začali sr*t hned po prvním záběru, měl by si dát pseudonym Robert Ford!
Tenkrát v Americe (1984)
To co jsem nedostal v Kmotrovi, přesně to jsem dostal tady. Neskutečné!