Recenze (53)
Hitman (2007)
Věděl jsem na co do kina jdu a to jsem taky dostal. Ošizený agent Bourne a to především o děj. Uškodil taky výběr hlavního zabijáka, který vypadá spíše jako roztomilý Matýsek od vedle. 50%.Mimochodem, škoda že T-Bag nedostal více prostoru :)
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Jedna hvězda za Chucka Norrise. Chuck Norrise nechápe nikdo. Zato kop z otočky chápe každý :)
MacGyver (1985) (seriál)
Takovej slabší Chuck Norris, Chuck Norris rozbrečí cibuli, MacGyver najde šutr a udělá z něj atomovku.
První rytíř (1995)
Není dobré si tento snímek brát jako nějaký epos o Artušovi. Jak píšou i jiní, je to pohádka ( s trochou krve :) ). Nicméně musím ubrat 1hvězdičku po asi 6tém shlédnutí. Sice má děj mezery, celkově se u toho ale vždy ani chvilku nenudím.
Bourneovo ultimátum (2007)
Agent Bourne je zpátky a s ním v současnosti nejlepší akční film. Prostě trhák se vším všudy.
Ghost Rider (2007)
Moderní pohádka, prostě vemte popcorn a vypněte mozek, jinak to nemá smysl.
Tenká červená linie (1998)
Velmi realisticky natočené bojové scény, S.P.Ryan ve mně ale zanechal víc. Trochu na škodu jsou zde protáhlé filozofické myšlenky.
Telefonní budka (2002)
Řadím mezi top 5 thrillerů vůbec. Naprosto strhující atmosféra, výborný výkon Colina Farella, geniální scénář...80.minut jsem prostě nevěděl o světě
Roming (2007)
Nebýt Bolka Polívky, tak kandidát na odpad, i tak jsem však měl problémy s dodíváním. Polívka potvrdil, že nadávat umí ze všech Čechů nejlíp :D. Kolikrát jsem byl překvapen, co všechno lze se slovem pi*a vymyslet.
Ivánku, kamaráde, můžeš mluvit? aneb Tak to mi ho teda vyndej (2005) (divadelní záznam)
Perfektně zpracované jinak velmi smutné téma, jako velký fanoušek fotbalu jsem však nemohl neshlédnout. Závěrečná scénka pana delegáta Pepi Poláška mě naprosto odrovnala :). "...a vy normálně hrajte, dirigente vole..."