Recenze (92)
Prázdniny v Římě (1953)
Nestárnoucí film s excelentními hereckými výkony G. Pecka a A. Hepburn. Prostě klasika bez chyby, pokud někoho nepohoršuje snížená kvalita obrazu.
Venkovský učitel (2008)
Hodnocení Slámových filmů se u mě obvykle pohybuje výš, ale Venkovský učitel je za 3. Nepociťuji potřebu podívat se na něj znovu.
Kdopak by se vlka bál (2008)
Na film se dodívat s jistými obtížemi i přes jeho rozvláčnost dá, herecké výkony jsou slušné, scénář je už podstatně slabší. Název rodinný film mně tady příliš nesedí. Jedině snad rodinný film, u kterého se nudí děti i dospělí.
Poseidon (2006)
Bezemoční nudná podívaná. Velmi slabý odvar Dobrodužství Poseidonu s G. Hackmanem.
Dobrodružství Poseidonu (1972)
Strhující emotivní katastrofické drama s tradičně skvělým G.Hackmanem.
Hanebný pancharti (2009)
Konečně po dlouhé době film, kdy jsem se skvěle pobavila. Quentin Tarantino nezklamal. Super scénář, herecké výkony, nezapomenutelné dialogy.
Příliš pozdní hrdina (1970)
Prvních 20 minut výborných (m.j. jedinečný Henry Fonda ), postupně se film plazí k nijak zvlášť lichotivému závěru. Hlavní protagonisté mně občas připomínají komiksové figurky. Od režiséra Tuctu špinavců jsem čekala víc, daleko víc. Škoda.
Borsalino a spol. (1974)
Výborná gangsterka, dobrý scénář, dokonale vykreslená atmosféra Francie 30.let , slušný spád. O tvrdosti Alaina Delona ani na okamžik nepochybuji, jeho herecký výkon mu sluší stejně skvěle jako pohled ledově modrých očí a kvalitně střižený oblek . Stáří filmu rozhodně na kvalitě neubralo.
Zrůda (2003)
Velmi silný, emotivní film, který mně doslova přikoval do křesla a pocity z něj doznívaly ještě hodně dlouho. Výborná je režie a hudba. Herecký výkon Charlize Theron, která je s obtížemi k poznání, je mimořádný. Já jsem této "zrůdě" prostě musela fandit a myslím, že jsem nebyla sama.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Neuvěřitelné v tom nejhorším slova smyslu. Nejsem znechucena zvráceností filmu, připadá mi jen naprosto zbytečný, vlekoucí se k nadsazenému, ale velmi nestravitelnému závěru.