Poslední recenze (703)
Datel Woody jede na tábor (2024)
Hodně špatný, jak po stránce animace, příběhu a vtip bych tam musel někde vykřesat. Nicméně dceři se to docela líbilo, ale té se líbí kde co. To že to bylo průhledný jak igelit a bylo jasný jak to dopadne bych ještě pochopil, ale proč se všichni museli chovat jako dementi a zasadit tam naprosto nepoužitelný herce, tomu nerozumím. Ten smích Woodyho mě vždycky tak dováděl k šílenství. Doufám, že na to brzo dcera zapomene a nebudeme to muset absolvovat znovu. PS. když jsme si pak pustili tu klasickou animovanou pohádku starou snad sedmdesát let, tak jsme se bavili dvakrát tolik :-)
Jedeme na teambuilding (2023)
Už jsme pár korporáty prošli a teambuildingy jsou všude stejné. Chlast, sex, ostuda a ráno, kdy se chceš vytratit. Při klikačce na Netflixu jsme na tohle narazili a měli jsme vlastně chuť na nějakou úplnou koko*inu. Trefili jsme se do černého. Je mi líto tak jen té Polívkové, které bych přál trošku lepší role než vedlejšáky v béčku. Klasická šablona s přeslazeným závěrem, kde si každý najde tu svoji drahou polovičku.
Jak zachránit draka (2024)
Pěkná pohádka. Oproti klasickým americkým animákům mají ty čínské jiný nádech a atmosféru. Příběh užjsme viděli v jiných podáních, nic originálního, ale dceři slzy ukáply, takže dobrý. Ten konec už byl trochu přetwistovaný.