Oblíbené seriály (10)
Firefly (2002)
Akta X (1993)
Klesající úroveň s každou další řadou, ale méně si to nezaslouží. Kdyby se hodnotilo 100 hvězdičkami, tak bych možná něco ubral, ale takhle?
Internát (2007)
První dvě série jsem zhltnul a do poloviny druhé série je to za čistých pět, ale pak se přiostřovalo a přehánělo... no nevim třetí (a další ) série rozhodnou. Zatím 4++
Hrdinové (2006)
Dexter (2006)
Teorie velkého třesku (2007)
Městečko Twin Peaks (1990)
Svatyně (2008)
Pomsta (2011)
Nesnáším intriky! ..ale ten serial se mi libíl no..