Recenze (96)
Gattaca (1997)
" .. vždycky jsem si myslela, že to tohodle světa nepatřím .. "
Napříč vesmírem (2007)
Masturbující aligátor, jsem homosexuální pacifista se skvrnou na plicích. :o) A komentář uživatele Deverant.
30 dní dlouhá noc (2007)
Nejděsivější mi přišly závěrečné titulky, umocnilo to celkový dojem z filmu.
Vějíř lady Windermerové (2004)
Scarlett se zde herecky opět projevuje jako něžná, milá, kouzelná, ale stále lehce přihlouplá puťka. Stále čekám, zda se dočkám nějakého jejího hereckého potenciálu na plátně, či ne. Ale dobře se na ní kouká, to je pravda. Líbila se mi v pastelových barvách vykreslená atmosféra 30. let, líbila se mi široká škála hlášek a líbila se mi paní Hunt. Hrozně. Byla šarmantní, inteligentní, sexy, okouzlující, slušná, neordinérní .. takhle nějak si představuju ideální ŽENU.
Malý Buddha (1993)
.. nyní už to není hrnek .. ale čaj, ten zůstal. Na stole, na zemi, stále ten stejný čaj.
Domino (2005)
.. nechce se mi dát ani jednu hvězdu. A ta jedna je pro Keiru, za její šarm, um ;o) a měkkou britskou angličtinu. A taky za odvahu, že v něčem takovýmhle svolila hrát.
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Oba HellBoyové jsou kouzelní. Tedy spíše - Del Toro v nich. Před jeho fantazií smekám.
Piráti na vlnách (2009)
Skvělej film !!! :o)
Ajťáci (2006) (seriál)
Have you tried to turn it off and on again? The BUTTON on the side, is it glowin´? NEJLEPŠÍ !!!
Kawasakiho růže (2009)
Po dlooouhé době opravdu kvalitní český film. Všem, kteří jsou hrdými Čechy a milují svůj národ a svojí historii (a také všem, kteří tak lehce zapomínají) doporučuji ke shlédnutí.