Recenze (96)
Důkaz (2005)
Ten film na mne opravdu zapůsobil. Měl netradiční zpracování - no ... tedy spíše výkon Gwyneth byl netradiční a vůbec ... moc fajn.
Pension pro svobodné pány (1967)
"Tak víš co, já jsem ti chtěl pár liber dát, než se teda najde ta tvoje TORNA, ale ... tohle ti povídám Andělo ... to je teda úúúroveň ..." :o)
Mechanik (2004)
Opravdová škoda toho konce ...
Nuda v Brně (2003)
"Srdíčko, běž dolu ... Srdce ! Běž do hajzlu !" :o)
Králova přízeň (2008)
Jeden z mála amerických filmů, který je historicky věrný (kostýmy, fakta, kurtoazie) a jehož příběh mne dokázal azabavit, i když byly vynechány jakékoliv souboje a bitvy.
Rembrandtova Noční hlídka (2007)
Sfumato, krásná britská angličtina hlavního aktéra ... nicméně ... není to trochu málo ? Celovečerní film rozebírající problematiku jednoho obrazu není úplně dobrá volba.
Východní přísliby (2007)
Opravdu síla ...
Svět podle Prota (2001)
Překrásný film, který mne rozsekal a pomohl uvědomit si spousty věcí.
Žena ve vodě (2006)
Pohádka, ale krásná. Pan Shyamalan je příkladem režiséra stavějící spíše na svém talentu, než na zkušenostech. A umí vykouzlit s relativně malým štábem a týmem lidí příběh, který je silný. Těším se, až to udivím znovu.
Piráti z Karibiku: Na konci světa (2007)
Zlatá jednička. Tím to mělo začít ... a také skončit. Proč se lidstvo chce neustále překonávat, i když už nemá čeho by překonávalo ?