Recenze (871)
Princezna Nevěsta (1987)
keď som ten film videla prvý krát, neuveriteľne som sa pobavila. odvtedy s márne snažím si to zopakovať, aby som si tento dojem potvrdila. ale prvý dojem je za 5*. a druhý dojem mi to len potvrdil.
Nová Kniha džunglí (1994)
malo to úžasnú myšlienku, ktorá sa asi trošku stratila zhľadom na to, že to pôsobí ako film pre deti. malo to úžasných hercov - ľudských aj zvieracích. malo to humor. malo to romantiku.
Vesničko má středisková (1985)
"pane doktore, že vy ste se zase kochal." áno, zase :))
Taková normální holka (1999)
čím viac tento film pozerám, tým viac sa mi páči. supporting cast je skvelý a perfektne vybratý. hlavná dvojica je perfektná. hudba akurát. a záver ... nie je to originálne, ale je to príjemné.
Vzhůru nohama (2001)
mám pocit, že som to už niekde videla, ale zabávala som sa na tom kráľovsky. uletené modelky. neodolateľný tajný agent s nevychovaným psom. trochu zakríknutá reštaurátorka s neposlušnými kolenami. a bombastické odhalenie. ako akčný film to neobstojí. ako detektívka tiež nie. ale romantická komédia je to úžasná.
Con Air (1997)
Nicholasa Cagea nemusím, ale táto úloha mu sadla ako ... na šerbel. diabolsky charizmatický psychopat John Malkovich. diabolsky nevinný psychopat Steve Buscemi. cholerický Colm Meaney. a všetkým im "vévodí" neodolateľný John Cusack. akčný film podľa môjho gusta.
Nebezpečná rychlost (1994)
na začiatku filmu som sa nadýchla a na konci vydýchla. správne nadávkovaná akcia s vhodne vloženými oddychovejšími momentami. excentrický Dennis Hopper. smiešnovážny Jeff Daniels. a hlavne moji obľúbení Keanu a Sandra. Get in and get ready for the ride!
Přepadení v Pacifiku (1992)
skvelý Tommy Lee Jones a hlášky, ktoré v našej rodine už zľudoveli. akčný film kategórie A+
Patriot (1998)
doteraz som nezistila, či ten záver mysleli vážne, alebo to bol iba pokus o žart.
Přepadení 2: Temné území (1995)
jednotka je klasika. ale toto je už aj na mňa trochu moc...všetkého trochu moc.