Poslední recenze (8)
Birdman (2014)
Nebyt Lubezkiho kamery, tak by nebolo co vyzdvihnut. Technicky skvele natocene a cely film, prakticky na jeden zaber. Ale inak NUDA jako prase.
Jack Reacher: Poslední výstřel (2012)
Pre mna obdobny pripad, ako Lincoln Lawyer. Podla knihy mojho oblubeneho autora a s obsadenim hlavneho hrdinu, ktoremu som prilis nedoveroval. A v oboch pripadoch to skoncilo velmi dobre. Tom Cruise je mozno krpec, ale herec je celkom slusny a pocas sledovania filmu som akosi ani nevnimal, ze by mal byt vacsi. Rezia ,strih, hudba a celkovo podanieho celeho pribehu mi pocas celeho filmu udrziavali mierny usmev na tvari, ze moj oblubeny knizny hrdina sa dostal na filmove platno a nemusi sa za to vobec hanbit. Ceresnickou na torte bolo cameo Lee Childa. Tesim sa na dalsie kusky!
Obhájce (2011)
Od Michaela Connellyho som prečítal takmer všetky knihy a popravde som ani nečakal, že to skončí tak dobre. A taktiež som nečakal, že McConaughey bude taký skvelý Mickey Haller. Myslím, že Michael Connelly je spokojný, že mu nedomrvili ďalšiu knihu a ja s ním. Snáď sa dočkáme aj ďalších.****