Recenze (4)
Jigsaw (2017)
Tak k tomu musím něco napsat. Sérii SAW jsem tenkrát zkouknul během týdne před pár lety s tím, že jsem samozřejmě první a druhý díl viděl v premiéře v kině. Bohužel ta dvojka mě tak zklamala, že jsem ostatní díly pouze registroval a až několik let poté si je pustil. Víceméně souhlasím s klesajícími procenty :) Na tenhle filmek jsem se ale docela těšil a musím říci, že jsem se prostě BAVIL. Sice mi to strašně připomínalo několik těch filmů předtím (chování postav, nasranej, zlej polda a hodnej polda a další klasiky), ale nuda nebyla. Nejvíc mě pobavila pointa s brokovnicí, prostě pecka, smál jsem se tomu do konce filmu :) to sami uvidíte A celková pointa do sebe dobře zapadla.... PS: Zkusil jsem si tipnout, kdo by s tím mohl být spojený a trefil jsem to...kdo má něco nasledováno, tak je to celkem snadný.
Méďa (2012)
no prostě pro mě jednička s hvězdičkou. Ani jsem nevěděl že tam hraje Giovanni Ribisi, kterej je můj strašně moc oblíbenej herec a moc mě potěšil. On ty divný chlápky vždycky hraje tak přesvědčivě :) a jeho taneční scénka mě úplně rozložila :D
Diktátor (2012)
Ten Cohen je prostě blázen :).... ale každopádně pro mě nejlepší alter ego postava. 1.Aladeen 2.Ali G 3.Borat 4.Bruno...
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
"Na co čumíš...?!"...čekal jsem více ale hlášek ale nakonec to dopadlo stejně na výbornou.