Poslední recenze (68)
Složka 64 (2018)
Další z řady skandinávských thrillerů s mysterioznímy prvky. Dějově se mi nikterak neodlišil od zástupu jiných. Ústřední duo detektivů Carl a Assad byli příjemně kontrastní dvojicí. Vyzdvihla bych skvělou práci kamery, ovšem scénář velmi pokulhává díky skokům v dějové linii. Příběh je že začátku velmi vleklý a i trochu zmatený. V druhé polovině se vše ustálí a příběh nabírá na obrátkách. Co u mě celé lehce kazilobyli místy velmi přehrávané momenty. Dala bych 6/10
Ajaši no Ceres (2000) (seriál)
Už je to vážně dlouho co jsem , docela s nadšením četla mangu Mystery of Ceres , která nikterak zvlášť nevyčnívala , snad až na úžasnou vizuální stránku , přesně tenhle druh kresby mi sedí . Na druhou stranu přeci jen fantaskní prvky tohohle jinak klasického shōjo mě opravdu bavili. Na svou dobu to bylo dosti originální , to ještě nebylo tolik všední používat jako ústřední postavu různé reinkarnace . Anime celkem dobře následovalo předlohu, což mě potěšilo , a hlavně zachovali kresbu Watase Yuu , jež mi je v tomhle anime vážně pokladem
Piano uprostřed lesa (2018) (seriál)
To nebyla dobře ivestovaná hodina života :( , až se divím, že jsem vydržela 3 ep. Kýč bez jakékoliv kvality .
Poslední deníček (36)
Massive Attack
Ano, Ano Massive Attack je skvělý, ale nyní bych vážně chtěla vystavit na piedestal jeden jejich klip . A to konkrétně k Voodoo In My Blood . Neskutečně mě překvapil herecký výkon Rosamud Pike , vždycky jsem si jí řadila k filmům jako je Pýcha a Předsudek , ovšem zde hmmmm tleskám je skvělá