Recenze (174)
K zemi hleď! (2021)
Mna to vcelku dostalo. A to som spravidla kriticky az moc. Ludia sa zblaznili a svet je v troskach. Vo filme aj v skutocnosti.
43 nezvěstných (2019) (seriál)
V Mexiku, kde maju v kasarnach krematoria, sa neoplati kradnut autobusy...
Za každou cenu přežít (2020)
Nic hllboke, ale zasa vcelku sokujuce a rychle. Nie ako americke vyvrazdovacky, kde polomrtvi na konci vzdy zachranuju hlavneho hrdinu. Velmi dobra kamera a strih. A fakt pekna sceneria.
Metallica: Some kind of monster (2004)
Tak som ho chcel dlhé roky vidiet, az ubehlo 17 rokov od premiéry...a stalo sa. Ten cas leti neuveritelne. V kazdom pripade, Lars si získal moje sympatie ako vcelku inteligentný človek a zdatný výtvarník. A najväčšiu hádku divák uvidí prekvapujúco medzi Larsom a terapeutom:-)
Ďábel od vedle (2019) (seriál)
Skvely dokument. Ivan Demjanjuk nebol Ivanom Denisovičom, ale Marčenkom.
Flotila (1986) (TV film)
Ako chlapec som naivne cakal dobrodruznu vypravu, ale aj inscenacna drama ma vedela zaujat. Ale potkana by som nejedol...
Argo (2012)
Presladena sr.cka, otravny gyc...americky agent vyj..be s celym iranskym rezimom....navzdory svojim sefom v CIA a proti voli Bieleho domu....OMG. Rezia, kamera, strih je vsak na 1*. Preto 2 hviezdy.
Slunce v síti (1962)
Videl som ako 12 rocny a bolo to ma prvy pohlad skvele.
Pavarotti (2019)
Vsetky silne momenty koncentrovane v jednom dolkumente. Som rad, ze Howard nechal niektore tituly odzniet cele.
Bestie bez vlasti (2015)
Prekvapil ma tento film. Dobre natoceny, bez gycoveho patosu. Africa Addio... Nic sa nezmenilo za 60 rokov.