Recenze (174)
Klér (2018)
Silný film, žiadna komédia.
Zelená kniha (2018)
Bavilo, velmi. Ten zaver si mohli odpustit. Ale inak to slapalo.
Naši kluci (2019) (seriál)
Pamatam si, ako som o pripade cital v novinach. Vrazda a pomsta. Bolo to sokujuce aj na Izrael. Serial je fakt skvely, ukazuje aj zaujimave detaily z oboch kultur.
Fauda (2015) (seriál)
Nebavilo ma to. Prva seria. Tam som skoncil. Plytka tema: izraelsky agent do omrzenia nahana arabskeho teroristu...a par absurdnych nelogickosti k tomu.
Temná dcera (2021)
Mne sa film pacil. Nebola to nuda,. Treba mat ale na to naladu.
Noční zvířata (2016)
Toto bolo priserne. Smial som sa este dva dni po dopozerani. Tak tupy film, ktory tak popisne tuzi vykreslit emociu medzi muzom a zenou, to od Toma nemohlo fungovat uz na papieri.Snobarna a umelina z toho smrdeli na mile daleko. A napokon, neschopny tulelo, co sa necha mlatit celu noc aby rano behal s jednym okom po pusti, a to akoze z toho mam slzit a byt vodvazanej? Des.
Jozef Mak (2021) (TV film)
Obrazy pekne, Babjak ako reziser vyrastol. Ale sama tragedia, depresia, alkoholizmus, znasilnenie, smrt, zrada...po zhliadnuti filmu som sj musel pozriet dokument o vrahovi deti, aby som zo seba dostal tu depresiu.
Grégory (2019) (seriál)
Kazdu cast som hltal. Ma to zapletku a realie blizke Ceskoslovensku v 80' rokoch. Dobre vystupnovane napatie. Dobre zobrazena ludska zvratenost, najma vsak novinarov a pravnikov.
Rychlé šípy (1969) (seriál)
V roku 2022 to bavilo aj mojho 9 rocneho syna. A to som myslel, ze uz na jeho generaciu toto nebude fungovat. Poctiva filmovacka, aj ked atmosfera detskych súbojov uz na mna neposobi. Na druhej strane, ako sa svet zmenil, ked pred 50 rokmi sa bitky medzi chlapcami brali vo filme ako cosi normalne a bezne.
Nebožtíci přejí lásce (1972)
Hm, nieco mi na tom filme nesedelo....ta chemia medzi dvoma hercami nebola. Obsadenie hlavnej zenskej postavy filmu ubralo 50%.