Recenze (80)
Goemon (2009)
materiál na tři hollywoodské filmy...
Skins (2007) (seriál)
Pořád se modlím, aby takový WILD WORLD někde nebyl!!!
Stranger: Mukó hadan (2007)
tři až čtyři
Smrt čeká všude (2008)
It hit me!
G. I. Joe (2009)
Popravdě jsem se vcelku bavil.
Star Trek (2009)
Krása!!! Zábavná Krása!!!
Avatar (2009)
Škoda, škoda. V srpnu při patnáctiminutovém vábení na Avatara jsem asi poprvé měl šanci vidět něco v kině přes ,,3D" brýle. Tenkrát jsem si říkal, že slovo NÁŘEZ zní dost podobně jako AVATAR. Mezi létem a dneškem se však asi hodně událo. Viděl jsem dva animák v 3D a v porovnání s nimi bylo 3D v Avataru až zavazející. Grafické výjevy, tolik honorované, mi spíš priváděly k pocitům, že hraji nějakou dlouhou PC (nebo spíš X-box) hru. Akčních scén bylo skutečně jen tolik co v trailerech a žádná z nich se vlastně ani pořádně nerozjela. Navíc celeý ten modrý svět vypadal pořád děsně podobně a všechny scény se mi dokonele míchají. Předvídatelnost děje byla ... předvídatelná. Pocahontas mix Tanec s vlky.
Kovboj Bebop: Lovec odměn (1998) (seriál)
Dechberoucí!!!
Fullmetal Alchemist: Bratrství (2009) (seriál)
Výborná hudba!
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
povedené!