Recenze (414)
Barva z vesmíru (2019)
Tak mám za sebou barvu z kosmu a pana CAGE. To bylo tehdy, když pan HPL potkal pana JWCampbella a řekli si, že smíchat barvu z kosmu s Věcí by mohl být dobrý nápad. Vznikl trochu rozporuplný guláš, který má tu správnou HPL atmosféru jen místy a jen trochu. Zatímco děj povídky je roztáhlý pomalu na rok tady je to snad na dva dny, což je málo a proto se tomu nedaří atmosféra, holt hutnou atmosféru přes noc neuděláte. Nicméně mě to bavilo, místy to bylo nechtěně vtipné, ale zase scény s matkou byly vážně dobré. Takže na poli HPL adaptací za mě tak 60% viděl jsem větší blbiny a tadyhle se aspon upřímně snaží. Neznat předlohu byl bych ochoten jít i výše.
Apokalypsa: 1. světová válka (2014) (seriál)
Další ze skvělých barevných dokumntů o I.SV
Válka ve Vietnamu (2017) (seriál)
Takhle má vypadat dokument!
Černobyl (2019) (seriál)
Prostě pecka...
Nikdy nezestárnou (2018)
začátek, byl jedno velké wow, záběry z výcviku atd. Super. Do toho autentické hlasy pamětníků atd, jak říkám paráda, ale pořád jsem dumal nad tím, kde jsem to už viděl... zde: Velká válka: 1914-1918 / 14-18, le bruit et la fureur (TV film) (2008) | ČSFD.cz https://www.csfd.cz/film/324479-velka-valka-1914-1918/prehled/ frantíci natočili v podstatě to samé, akorát místo autentických kolorovaných záběrů, použili záběry filmové a autentické černobílé (všechny filmy poctivě uvádějí a jejich výpis jsem kdysi napsal tady [ KEB @ 1.Světová válka aneb naši pradědové ] Takže závěr k dílu velkého Petera: Petere je to v pohodě, technická stránka věci a uroveň kolorizace famozní, ale mohl jsi být více popisný a více realistický. Sice ukazuješ nějaké mrtvoly, ale tu atmosféru všeobecné a hlavně všudypřítomné smrti jsi moc nezvládl (asi záměr). Navíc fotky jsou dost často lehce nekorspondující s popisem (ano pauzoval jsem si to a koumal detaily). Pro někoho, kdo se o velkou válku zajímá jen povrchně absolutní bomba, pro někoho, kdo se zajímá hloubějí zatraceně pěkně udělaný dokument, ale nic nového. poctivých 75%
Halloween (2007)
bylo to příjemné překvapení vystřídané zklamáním. Dokud Zombie točí jako Zombie, tak je to v pohodě. Sice to odbočuje z žánrových vod a přiklání se to spíše k thrilleru, ale ta snaha oddémonizovat MM je v pohodě. Mile překvapila i paní Zombieová co by matka MM. Bohužel v okamžiku, kdy se to posune do současnoti a Zombie začíná přetáčet Carpentera, mnohdy slovo od slova, tak to zoufale začne ztrácet drive. Nepomůže tomu ani nevýrazný casting, kdy postavy jsou dokonale ploché a naprosto nezajímavé. Výsledek je půl na půl a opravdu bych chtěl vidět, jestli to takhle zombie chtěl a nebo ho k tomu dostrkalo studio. Jo a ještě scéna s fotkou byla fakt v pohodě :)
Halloween: H20 (1998)
V pohodě jak sviňa, doporučuji sérii v pořadí 1, 2 a H20!
Zlá krev (1986) (seriál)
Sňatky z rozumu byly výtvorem pražského jara, Zlá krev je výtvorem normalizace. Ta agitka z toho trčí jak péro z gauče, škoda. Mohlo to být mnohem lepší a hlavně zajímavější...
Halloween (1978)
Možná né první slasher (kdo kdy slyšel o černých vánocích), ale rozhodně nějznámější a tudíž nejdůležitější. Já se vlastně ani nebál, protože film je tak dokonale předvídatelný, že musím dát plnou palbu. Tady tvořil John Carpenter historii.
Excalibur (1981)
tak nějak nevím, jak hodnotit. V tom správném věku mne to minulo a nyní už to prostě není ono. Chápu kultovnost a chápu proč byl filmkultem, ale dneska už to trochu přestává fungovat. Poctivé 4stáry a vědomí, že od něj pak už všichni opisovali :)