Poslední recenze (3)
Yeopgijeogin geunyeo (2001)
Vtipné, svižné, trochu ujeté = oddychovka.
Mulholland Drive (2001)
No, zase film, na kterým jsem se nechal napálit vysokým hodnocením na CSFD. Zbytečně promarněných 145 min.! Pointa - nikde. Možná za začátek bych mohl dát 1* - ten vypadal slibně, ale ten konec to dodělal!
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
No, chtěl jsem dát ODPAD!, ale tu jednu nechávám za efekty a doktora, co kouřil i u pacientů umírajících na rakovinu plic. Vydržel jsem 4 sezóny, protože nemám rád věci rozkoukané. Kdybych měl vyjmenovávat všechno to, co bylo nesmyslné na tomto seriálu, tak by to stálo za diplomku.