Oblíbené filmy (10)
District 9 (2009)
Batman (1989)
tenhle Batman pro mě bude vždy jedinečný, formoval mě, nikdy pro mne nezestárl a nikdy neztratil na důležitosti... nezapomenutelné stopy zanechal každý kus z toho úžasného celku v čele s Elfmanovo hudbou, herci a osobitým Burtonem... veškeré významy a pocity co pro mě nabízel si nosím dodnes...
Vyvolený (2000)
Bournův mýtus (2004)
Batman začíná (2005)
TRON: Legacy 3D (2010)
audio-vizualni svet dle mych tuzeb a predstav, ve kterem jsem zustal i po odchodu z kina a asi tam i dlouho zustanu.. dalsi v me oblibene kategorii srdcova zalezitost..
Star Trek (2009)
Matrix (1999)
DOKONALOST !!!
Počátek (2010)
Byl jsem u toho a bylo to ohromující...
Megamysl (2010)
Dreamworksova produkce prevalcovala znacne infantilnejsi Despicable Me. Svoji nadsazkou a uvolnenejsim konceptem, ktery je mi posledni dobou sympatictejsi nez Pixarovske emocionalni zdimani, vyhrava co se tyce trefnych frku, superhrdinskych klise i citovych situaci. Stridani scen ve kterych se znacne pomrkava po odkazech, kde nas rezie a vychytraly scenar bavi. Spokojen a nakonec u me nikdy Megamind nezustane radovym animakem, ma jiste kouzlo, ktere me stale bere. Kazda scena ma smysl, at to je romantika, zamysleni nebo vtip a pro me tedy duvod se na ni tesit. To cele dokresleno a vyzdvizeno Zimmerovo hudebnim citenim, ktere je mi tak blizke pro jeho trefnost, hru i dramaticnost a hlavne podmanivost, dokazal neco uzasneho a toho si cenim. Jako celek to zbožňuju a bez peti hvezdicek to nejde.