Oblíbené filmy (10)
Pelíšky (1999)
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Ucho (1970)
Sedm statečných (1960)
Život je krásný (1997)
Musíme si pomáhat (2000)
Želary (2003)
Obchod na korze (1965)
Kolja (1996)
Trio z Belleville (2003)
Marně vzpomínám, zda jsem někdy viděla lepší animovaný film, než tento. Bez zbytečných slov, plné kouzelných gagů, ale také nesmírně poetické dílo. Skvělá hudba... nenudila jsem se ani chvilku, a to jsem se na tento film dívala letos už potřetí.