Recenze (129)
Vyjednavač (1998)
Bez hlavní herecké dvojice v podání Spaceyho a Jacksona by to nejspíš nebylo úplně to pravé ořechové. Naštěstí tam jsou (hvězda navíc) a je to hodně dobrá podívaná.
Harry Potter a vězeň z Azkabanu (2004)
Změna na režisérské židličce prospěla, jen ten Rupert Grint je herecký nemehlo.
Seznamte se, Joe Black (1998)
Na první shlédnutí mě to celkem bavilo, ale napodruhé to byla nesnesitelná nuda. Brad Pitt mi v té roli nesedí, jeho přístup na mě působí asexuálně a chemii necítím.
Pelíšky (1999)
Nevím, jak tento film bude působit na mé děti, kteří nejsou onou dobou ani trochu dotčeni, ale na mě působí skvěle. Kodet na hrad a s ním i skvělý spojení tandemu Donutil - Polívka. Ten příběh nemá slabé místo.
Terminátor (1984)
Revoluční film své doby. I dnes je špičkový, byť triky jsou již trochu omšelé, což ale nenznehodnocuje film samotný.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Droubonké režisérské chybičky/nedostatky by se našly, ostatně jako u každého Cameronova filmu, ale jinak je to boží a milerád přehlížím. Director's cut dává filmu ještě jeden rozměr navíc.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
S prvními dvěma těžko srovnávat, ale nečeká nás zdaleka taková propad jako u série Vetřelců. Jde o velmi povedený film, který hraje spíše na efekty a akci než na atmosféru, která se kamsi vytratila. Nick Stahl je lepší než Edward Furlong ve dvojce, ale ruší mě, jak šíleně přehrává...
Pretty Woman (1990)
Není nad povedené pohádky pro dospělé ;-) A to se mi tam Julie zrovna dvakrát nelíbí (ostatně jako nikde).
Láska nebeská (2003)
Nepochopil jsem, o čem to bylo, ale neuvěřitelně jsem se bavil. Edit: po druhém shlédnutí zvyšuji na pět 5 *
Grinch (2000)
Bez Jima by to nejspíš nebylo ono. Já se prostě bavil.