Recenze (190)
Neskutečné stroje (2016) (seriál)
Viděl jsem jeden díl v letadle a překvapilo mě jak je málo známý dokumentární seriál. Dva nadšenci objíždí ještě větší nadšence, kteří vyrábějí stroje které vypadají jako lidé, chovají se tak, pomahájí nebo jsou jen zajímavý.
Lemony Snicket: Řada nešťastných příhod (2004)
Po mnoha letech nakonec updatuju, 4* -> 5* stojí to fakt za to shlédnutí
Šejk (2009) (TV film)
Je to tak blbý, že jsem se nemohl odtrhnout :-)
Ježíš je normální! (2008)
Zajímavé téma, jenže hrozivě zpracované. aneb at žije manipulace lidílidmi 21.století
Oko dravce (2008)
aneb zkuste nacpat co nejvíce kliše do jednoho filmu aneb Nepřitel státu byl před 10 lety dobrý film, pojďme udělat znova, akorát s odkazem na dnešní dobu. Jen bych do Thriller / Drama / Akční doplnil slovo "Sci-fi"
My Fair Lady (1964)
The rain in Spain stays mainly in the plain... :-)
Soukromé pasti (2008) (seriál)
Jeden z nejlépe řemeslně zvládnutých českých seriálů. Práce s kamerou, střihem a hudbou. Jediný problem je ovšem v nás, kdy nedokážeme ohodnotit práci druhých - navíc když něco takového vzniklo v tak pro nás prohnilé televizi jako je NOVA. Ať je Nová jakákoliv buď zastáváme názor že produkej podprůměrnou zábavu nebo že přináši pouze negativní zpravodajství. Jedno je jasné, má dostatek peněz na to aby zaplatila kvalitním profesím jako je režisér, střihač či herece. Nutně pak vznikají díla neříkám výborná v celosvětovém měřítku, ale na české poměry či vůči ostatním seriálům TEČKA.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Nemám rád seriály, které píše sám život :-D
Účastníci zájezdu (2006)
Na tu bídu českých filmů, je to jeden z filmů na který se dá aspoň koukat, proto 4*
Sim Salabim (2008)
Geniální, teda vlastně Pixarální :)