Poslední recenze (14)
Star Wars: Příběhy z Impéria (2024) (seriál)
Úplně kompletně zbytečné, nedívat se ztráta drahocenných minut života.... Tales of Jedi rozvinuli aspoň postavu Darth Tyranuse, ale z části Ashoka, kde jí kompletně zničili příběh ne!Zbytečné postavy, zbytečný příběh, jediné co je hezké je animace. Jinak možná ještě více zbytečné jak Obi-Wan a to už byl extrém... Je vidět že STARWARS JDE DO KOPRU.
Chudáčci (2023)
Skvělý film. Zajimavá zápletka, díky hlavní postavě která same sebe "objevuje", vznikají velmi vtipné situace a dokonce i situace, které reflektují dnešní dob, z části.Tento film má velmi nezvyklí styl kamery, což přidáva na odlišnosti, díky tomu je tak skvělý.
Modrooký samuraj (2023) (seriál)
Mistrovský seriál, s jednoduchým příbehěm o pomstě který zabíhá do neuvěřitelné hloubky. Krásná animace a vyprávění jsou úžasnou ukázkou japonské kultury té doby, alespoň pro mne. Jediná věc, která mi občasně vadila je určité podsouvání určitých myšlenek, ale tomu se asi v dnešní době nevyhneme. Asi se jedná o jeden z těch nejepších seriálů roku 2023. Uvidíme co přinese druhá řada, páč konec trpí nemocí Netflixu a to jsou jednotlivá zakončení seriálů a daných serií. Jinak solidních 10/10.