Poslední recenze (178)
Já, Olga Hepnarová (2016)
Nevím, film je čistá artovka, která vypadá jako festivalový kalkul.Téma je silné, známé. Ale spíše než nějaká rekonstrukce či nahlédnutí do podrobností brutálního činu, je to sonda do duše ztracené, nemocné, nepochopené mladé ženy. Černobílý formát fajn, absence hudby nikoliv. Herečka v hlavní roli je skvělá, to je největší plus filmu. Ale celé to na mě působilo tak nějak odtaženě, neurčitě. Vedlejší postavy mlhavé. Lesbické scény pro mě naprosto zbytečné detailní a nepochopitelné. Ani syrový závěr nezachránil spíše rozpačitý pocit z tohoto filmu.
Jan Hus (2015) (TV film)
Největší problém mám se samotnou stylizací doby,která je nulová.Bohužel at sleduji jak sleduji,nemohu se do doby 15 stol.dostat.Mimo herekých výkonů a samotného "příběhu"nefunguje nic.Možná je to dáno tím,že Otakar Vávra před mnoha lety nastavil nepřekonatelnou latku.Jeho Hus byl opravdový,dobový..důstojný.Toto dílo jako oslava výročí upálení,je chvályhodný počin,ale zmizí spolu s datem.Ulice to však není..chválabohu..Je vůbec dnes možné natočit historický počin,který by se rovnal Vláčilovy či Vávrovy?Asi těžko..
Americký sniper (2014)
Téma Iráku mohlo být podáno zajímavěji a poutavěji.V druhé půlce pro mě i nuda.Např.telefonáty uprostřed střelby hodně na efekt.Každopádně toho Iráku mělo být více.Neustálé návraty domu film hodně sráží dolů..škoda