Recenze (736)
Krtek chemikem (1974)
Opět za pět. Krtkova dobrodružství jsou moje srdcovka, pro mně pořád i v dospělosti prostě bomba.
Krtek a raketa (1966)
Opět plný počet hvězdiček. Krásný animovaný seriál mého dětství.Krteček prožívá různá dobrodružství a my jako malé děti jsme je prožívaly s ním. Kresby krásné,jednoduchý děj. Kdo by Krtka nemiloval.
Krtek zahradníkem (1969)
Krtečka miluju, nostalgie a moje dětství. Dnešním dětem asi nic moc neřekne, ty mají raději americké trháky, ale pro Husákovy děti to byl malý zázrak. Na každý díl Krtečka jsme se těšili. Když nás mamka vzala do kina na Pásmo krátkých filmů a my se ségrou viděly Krtečka na velkém plátně a v barvě, to teprve bylo něco. Oproti tenkrát černobílé televizi pro nás malý zázrak a osmý div světa.Je pravda, že někdy Krtek vymýšlí ptákoviny,ale to je právě to kouzlo. Malým dětem se to líbí
Pohádky tisíce a jedné noci (1974)
V dětství jsem tenhle animák milovala. I jako dospělá se na to ráda podívám,arabské pohádky mám ráda.
Čarodějův učeň (1977)
Karel Zeman pět hvězdiček. Zajímavá hororopohádka.Hodně zvláštní,ale proč ne. Pan Zeman byl vždycky zárukou pěkné podívané.
Robinsonka (1974)
Hodnotím stejně jako o dvacet let starší adaptaci knihy Marie Majerové. K téhle knize a filmu jsem si prostě cestu nenašla a nikdy se mi nelíbila. A nezachránil to ani můj oblíbený pan Kostka. Bohužel.
Robinsonka (1956)
Ne,jeden z nejhorších filmů mýho dětství a bohužel ani kniha mi nepřirostla k srdci.
Obušku, z pytle ven! (1955)
Tuhle pohádku jsem jako holka vyloženě nesnášela. Jakkoliv jsem jako dítě měla pohádky ráda,milovala jsem je a těšila na ně vždycky a o vánocích mělo to pravý kouzlo, k téhle si cestu prostě nenašla a nezachránili to ani mí oblíbení heci jako pan Pešek a pan Smolík. Tohle je jediná pohádka,kterou zatracuji.Bohužel.
Van Helsing (2004)
Hodnotím velmi kladně, upířiny mám ráda. Van Helsing byl fešák,měl charisma a uměl to s těma bestiema. Drákulovy nevěsty byly kočky,ale když se změnily na monstra,tak i otrlýmu zatrnulo. Zahráli si i čeští herci.A natáčelo se i v Česku, což mně potěšilo.
Kvílení vlkodlaků (1981)
Děsná kravina. Čekala jsem od toho víc a dostalo se mi míň. Někdy se nezadaří.