Recenze (38)
Hrůzostrašný dějepis (2001) (seriál)
Dybych nevzal v uvahu tech dlouhych 24min, vsechny hlavni postavy ve filmu+par dalsich veci, tak bych mu mozna dal lepsi 1*, ale je to len normalni 1*.
Walker, Texas Ranger (1993) (seriál)
Na tenhle serial se da divat....nepratele dostavaj kopance tolik, ze je to musi i nudit..ale aspon 2 hvezdicky.
Báječní muži na létajících strojích (1965)
Bajecni muzi na bajecnem letajicim stroji v nebajecnem filmu..pestre obsazeni..film proste neni zadne letadlo.
Oscar (1991)
I kdyz je tam Sylvester Stallone, tak bez Funese je to obrovska ztrata..clovek se chlamal, ale neni to Funes, i kdyz Stallone byl skvely.
Knight Rider - Jako Fénix z popela (1982) (epizoda)
Zajimave auticko, ja se na to dival casto, ale ted sem z toho blbej.
Odpadlík (1992) (seriál)
Taky sem na to cucel jak posahanej, ale clovek moudri a Lamas by mel nasednout a jet hodne daleko.
Muž z Acapulca (1973)
Pise ze sebe blbce a nam se to libi.Clovek se pobavi se skvelym Belmondem.A Jacqueline..nwm, ale asi nejlepsi komedie s Belmondem.
Doba ledová (2002)
Opravdu bajecnej putovani..lenochod, ktery vas pobavi..tygr, kteremu sem fandil..a s tim oriskem fakt...Horsi nez Nemo, ale stejne vyrovnane duvody..abyste se na tenhle film podivali.
Hledá se Nemo (2003)
Asi muj nej animak..sice si nevzpominam, ze bych se pri tom nejak zasmal, ale vono to je brilantne krasnej pribeh..animace..proste krasnej film..mozna je to proto, ze kdyz sem zahled tento film, tak sem byl este malej, ale ja sem vzdycky jak malej, takze v poho.
Pro hrst dolarů (1964)
Ennio Morricone, pro me je to buh hudby..a kdyz se to spoji s brilantnim reziserem Leonem..tak z toho vzdy vznikne brilantni western...tohle to uz je napsanej v ucebnici, ako vzdy skvelej Clint..a jako rovnej souper mu dela Gian Mario Volonte.