Recenze (79)
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů (2009)
Graficky ne tak dobré jako PIXAR.. Nelíbilo se mi málo vykreslený vztah mezi Diegem a Mannym, kdy docházelo k docela podivným situacím a nečekaným skokům. Tvůrci očividně chtěli nacpat všechno úspěšné do dalšího dílu a pro dětského diváka to musí být legrace.. Obzvláště v 3D.. Co tomu ale sráží hvězdičky jsou občas opravdu protivné postavy (třeba ty dvě vačice nebo občas i Sid) a hlavně dialogy postav, které jsou buď tak trapně přeložené nebo hrůzostrašně napsané - směsice romantického a akčního béčka nejhrubšího zrna.. Film ve 3D pobavil, ale pouštět si ho znova asi nebudu..
Třicet případů majora Zemana (1974) (seriál)
Dělá se mi z toho podobně zle, jako při četbě Politického slovníku z roku 1962. Opravdu nechutný normalizační hnus.
Muž na Měsíci (1999)
Nejlepší "one man" film... to se prostě musí vidět...
Příběh o Zoufálkovi (2008)
Jedna hvězda za ty uši, jinak strašná nuda...
Yes Man (2008)
Velice inspirující...
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
I přes hluchá místa a občas trochu moz nakombinovaný scénář velice kvalitní komedie, kde úžasně padají mrtvoly a vůbec :) 80%
Koralína a svět za tajnými dveřmi (2009)
Gaimana jsem měl vždycky rád a jeho Koralina pro mě asi do konce života zůstane tou nejděsivější knihou vůbec. Jsem teď velice rád, že byla Koralina natočena stylem, jakým byla natočena, tedy tzv. stop-motion animací. Jiná forma by tomu příběhu asi spíše ublížila. S takovou strká Koralina do kapsy všechny Jacky a mrtvé nevěsty, které tady byly předtím a ukazuje nám svět plný šedi a nudy a na druhé straně barevný a krásný. Právě ten rozdíl mezi oběma světy je jedna z věcí, které jsem si na tom filmu opravdu užil - měl jsem pocit konstantního strachu v světě za malými dvířky, i když ještě všechno bylo v pořádku. Na druhou stranu v tom nudném a šedém opravdovém světě mi přišlo všechno správné, klidné a příjemné. Selick sfilmoval Koralinu přesně ve stylu předlohy a jsem mu za to opravdu moc vděčný. Nejlepší animák? Možná :)
Batman začíná (2005)
V některých momentech lepší než Temný rytíř... konečný dojem zůstal po obou filmech stejný...
South Park: Peklo na Zemi (1999)
U mě ten film nezafungoval ve dvou rovinách - nepřišlo mi to vtipné a tam, kde se tvůrci snažili o satyru a kritiku společnosti to bylo tak průhledně prvoplánové, že mi z toho bylo blbě... dvě hvězdičky za Kennyho a Satanův song
Lara Croft - Tomb Raider (2001)
Jedna hvězdička za to, že jsem Tomb Raidera hrál, ještě když jsem byl malej jouda a druhá hvězdička za Chrise Barrieho... jinak ani ránu :)