Recenze (5)
The Last of Us - Napospas (2023) (epizoda)
První epizoda, u které jsem musel nudné části přeskakovat. 65%
Gangy z Birminghamu - Safír (2022) (epizoda)
Dal bych 5, ale táhlo se to jak smrad.
Temný případ - Série 1 (2014) (série)
Tuto sérii už jsem viděl, když vyšla a hodnotil jsem 5ti hvězdami. Dnes jsem ji zhlédl znovu celou naráz a... kéž by šlo hodnotit více hvězdičkami. Naprosto neuvěřitelný zážitek, ještě lepší než prvně, Matthew a Woody hrají fakt skvěle, hlavně Matthew je boží(podle mě jeho nejlepší role vůbec). Nadpozemské dílo, všem doporučuji zhlédnout.
Temný případ - The Big Never (2019) (epizoda)
Tempo oproti předchozím epizodám zvolnilo, ale kvalita a atmosféra pořád skvělá.
Živí mrtví - Evoluce (2018) (epizoda)
Skvělé mid season finále. Tempo výborné, hororová atmosféra vynikající, prostě super díl. Už se těším na Únor!