Poslední recenze (49)
Meg 2: Příkop (2023)
Ak som jednotke naparil dve hviezdičky, tak tu by som mohol dať tak maximálne jeden a pol. Ono by sa to kľudne mohlo volať aj Sharknado 7, lebo je to takmer rovnaká chujovina. Rozdiel je len v tom, že táto blbosť stala možno tak 10 krát viac.
Nic ve zlým (2023)
70%
Rychle a zběsile 10 (2023)
Poznáte ten pocit, keď sedíte na záchode a máte vytlačiť tak veľké hovno, že nakoniec to nedáte a odídete naprázdno? Tak toto je niečo podobné, komentár o tom aká veľká srágora je ďalší z nekonečnej rady fast and furious by zaberal celú rolku toaletného papieru, keby som ho písal ručne a tak to radšej predom vzdávam. No a prečo teda až dve hviezdičky? Asi preto, že už po deviatej časti som šiel do toho s vedomím, že je to žáner fantasy /komédia a vlastne ma celkom bavilo sledovať všetky tie WTF momenty a diviť sa kam až sa hranice reality dokážu posunúť.