Poslední recenze (430)
Studio 666 (2022)
To bylo tak ujetý, ale Dave je ďábel, takže musím dát tři hvězdičky.
Původní (2013) (seriál)
Až na ten dementní konec daleko lepší než TVD. Klaus <3
Doktorka z Dixie (2011) (seriál)
Tenhle pohodový seriál se mi vryl pod kůži. Marně hledám něco podobného.
Poslední deníček (3)
Smutný odchod
Dnes jsem se dozvěděla o smrti Pavla Vondrušky. Další rána pro Járu Cimrmana :(