Oblíbené seriály (10)
Červený trpaslík (1988)
Black Books (2000)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
True Blood: Pravá krev (2008)
Škoda, že jsem nepsala komentáře v době, kdy jsem sledovala první série. To bylo něco! To by byly ódy! Ale momentálně jsem v polovině série páté a je mi z toho do breku. Taková sračka!!! Trapná zhovadilost z toho vznikla. Poslední díly už si jen tak zběžně proklikávám, protože z těch 20ti zbytečných dějových linií co tam rozběhli není zajímavá ani jedna. Nejradši bych tomu srazila hodnocení někam ke 2 hvězdám. Ale budu se tvářit, že jsem poslední sérii vůbec neviděla a vymažu si ji z paměti.
Roswell (1999)
Teorie velkého třesku (2007)
Misfits: Zmetci (2009)
Hvězdná brána (1997)
Sherlock (2010)
"Promiňte, musím běžet. Myslím, že jsem nechal svůj bič v márnici." Jak já zbožňuju všechno co je britské... Sherlock Holmes v 21. století? Jooo!!
Hra o trůny (2011)
Před včerejším premiérovým dílem druhé, nesmírně očekávané série, jsem si přes víkend s radostí připoměla sérii první. Miluju Khaleesi Daenerys Stormborn a nemůžu se dočkat toho, jak se bude její příbeh vyvíjet. Můžu jenom doufat, že v něm vydrží dlouho, protože jak už všichni dobře víme, tvůrci nemají problém s tím likvidovat oblíbené postavy a brát nám všechny iluze. Geniální seriál.