Recenze (31)
Besatt (2019) (seriál)
Líbil se mi, psycho drama, krimi v jednom, takové můžu. Zvláštní atmosféra a nenudil vůbec, což je u mě plus. 7/10..
Ukryta sieć (2023)
Napínavý thriller. Poláci mě opět potěšili.
Barvy zla: Červená (2024)
Trochu zklamání, čekala jsem lepší krimi a vysetrovani ,hon na sériového vraha, tohle bylo více drama ,thriller. To by nevadilo ,ale nějak mi to nesedlo ,jak jsem chtěla. Za konec dávám aspoň 6,5 /10 ,jinak by to bylo méně. Poradna kriminálka mi fakt chybí ,tak snad příště 🙂..
Vysvoboď mě (2024) (seriál)
Předloha od autorky knihy Tekutý písek, který byl výborný. Tuto minisérii hodnotím kladně, ikdyž za mě mohla být lépe zpracovaná a silnější. Ale emoce a pěkná hudba vše podtrhly. Nenudilo. 6,6/10...Malá smutná drama sonda do života dvou úplně odlišných rodin , chlapeckého přátelství, gangu a zneužívání..
The Truth About the Harry Quebert Affair (2018) (seriál)
Za mě 8/10 .Minisérie se mi moc líbila 😊.
Kruk (2018) (seriál)
Výborný seriál. Můžu říct, že první série je dobrá, kde se seznamujeme s Adamem Krukem a jeho bolestnou minulostí, ale druhá a třetí mi nedali klid, abych to nesjela jak nejrychleji mi čas dovolil naráz během dvou dnů. Pro mě skvělá podívaná. Celkově 8/10..
DogMan (2023)
Zajímavý film. Uvedla bych ještě žánr komedie, což jsem nečekala, ale místy překvapilo a pobavilo. Čekala jsem více psychologické drama, proto trochu zklamání, ale nevadí. Caleb byl úžasný a za něj 70%.
Zabiják (2023)
Bohužel 6/10..Můj oblíbený David Fincher tentokrát u mě nezabodoval. Po vizuální stránce supr, jinak chvílemi velký dobrý a naopak, taková střídačka 😶.
Ještěr (2023)
Čekala jsem pecku, dle zdejšího hodnocení, ale byl jen dobrý. Pomalejší tempo mi nevadí, ale chybí mi hutnější atmosféra. Za mě 7 /10..
Oliver Sherman (2010)
Válečný ne, ale o traumatech z války ano. Slušné psychologické drama,thriller. Divný pocit od začátku do konce. A to mám ráda. Napínavé tísňivé zlo. 7/10