Recenze (19)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Dlouho nepamatuji ze bych se tak nudil u filmu..nezachranila to ani ta zaverecna scena(do te doby jsem skoro ani neveril ze to muze byt Tarantino)..brad a leonardo to jakz takz drzeli ale nemeni to nic na tom ze to bylo moc roztahane a unavene..kdybych nedal 3 brka u toho tak asi usnu..
Castle Rock - Pouta, která svazují (2019) (epizoda)
tak zatim druha serie jede na plne obratky..oproti prvni serii znacny posun,i kdyz to zdanlive nema vubec nic spolecneho s prvni serii nebo to nejak nechapu vsechno..kazdopadne atmosfera super a dej se posouva krasne kazdym dilem.neveril jsem ze to bude tak dobre..
Father Ted (1995) (seriál)
k tomuto serialu me privedl The Blindboy podcast,kde typek rikal ze je to jeden ze skvostu irske tvorby a ze tam nejak magicky funguje vsechno..a ono to vazne funguje.nepotrebuji nejake extra sceny nebo penize a stejne z toho dokazi vyzdimat maximum..fair play to those delicious gas cunts :D now Feck off :D
Carnival Row (2019) (seriál)
Fantasy / Horor / Mysteriózní ? presne tendle zanr miluji ale bohuzel tady nefunguje absolutne nic..po 3 episodach se vzdavam,nemohu dale takhle trpet..
Cake (2019) (seriál)
todle je serial co vsichni konzumenti drog hledaji :D byt na tripu tak se asi udusim smichy..kazde kratke video je o necem jinem,mix kresleneho a hraneho.hodne lidem se to asi nebude libit protoze je to moc vyhalděné..a nebo naopak si tudle jedinecnou sbirku ciste lidske kreativity a humoru radne uzijete..za me TOP,pridavam hvezdu.
Lví král (2019)
Neveril jsem ze se nekdy dockam aby Hans Zimmer a Elton John udelali spolecne nejhorsi hudebni grcku roku..v prvnich par minutach jak zacala zpivat ta cernoska tak jsem to chtel vypnout..absolutni zklamani i pres nadhernou animaci..neda se absolutne srovnavat s originalem...ani 3 brka nepomohly,promarneny cas..
Nahoru a dolů (2009) (seriál)
Po skvelem Vice Principals (must see) a The Righteous Gemstones jsem musel najit vice od Dannyho a nelitoval jsem ani minutu..ano Kennyho budete nenavidet ale i milovat a bude vam trochu i chybet po posledni serii...konec je pecka,vubec jsem neco takoveho necekal a jsem rad ze jsem to dokoukal cele i kdyz to nekdy bylo bolestive ten nekonvencni absolutne prasacky humor :D
Genndy Tartakovsky's Primal (2019) (seriál)
krasne jina animace nez na co je bezny divak zvykly.bavi me treba jen vitr ve vlasech hl.hrdiny..docela krute sirovy a drsny,tesim se na dalsi dily..(akorat jsem nepochopil po 10 min. asi 5 min. reklamy na jine serialy z adultswim ? wtf..co jsem to stahl za verzi :D)
Creepshow - All Hallows Eve / The Man in the Suitcase (2019) (epizoda)
ja necekal nic extra takze jsem se ani nezklamal..vzdicky je jedna epizoda slabsi a jedna lepsi..za me druha byla pecka,ano je to trochu pro mensi publikum nebo pro lidi co u toho zkouri 3 jointy..ale kdyz je 12:30,mate po obede a cekate nez pujdete na odpoledni sichtu...proc ne