Recenze (90)
Tři Tygři ve filmu: JACKPOT (2022)
Po hodně dlouhý době film co sem nedokoukal a asi nikdy nedokoukam a nebude mi to líto.
Talking Funny (2011) (pořad)
Jeden chytřejší a vtipnější než druhej. Z toho nemohlo vzniknout nic špatnýho. 90%
Jimmy Carr: Comedian (2007) (TV film)
Fucking awesome!!!
Kancl (2001) (seriál)
Po X-tém zhlédnutí se pro mě z tohoto miniseriálu stává TéVéšouNumeroAjn a sesazuje z trůnu dlouholetého držitele titulu, kterým doposavad byli mí američtí kamarádi z velkého jablka. Navíc můžeme s jistotou tvrdit, že kancelář vytvořila nový světový rekord, jehož překonání se s největší pravděpodobností nedožiju... 5158% Díky Ricky!!!! .....a Steve samozřejmě!!!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Pro mě, stejně jako filmy LOTRTrilogy, lepší než knižní předloha. Množství obsahu a "zmainstreamování" mi u fantasy tohoto tipu prostě vyhovuje. To neznamená že neocenim SEE. Lotra sem viděl právě jen prodloužené verze. Jedno mínus - musíme čekat na pokračování...
Drive (2011)
Snad tomu dám ještě někdy šanci. 65%
Hanebný pancharti (2009)
Po třetím zhlédnutí přidávám hvězdu k dobru. Je pravda, že film místama stagnuje a vypadáto že by se člověk mohl začít nudit, ale naštěstí těch míst je tam opravdu minimum. 4* jsou málo už jen kvůli Waltzovi, geniálnímu scénáři a překrásné Mélanii Laurent. 90%
Karamazovi (2008)
Největší podíl na kvalitě tohoto snímku má Fjodor Michajlovič Dostojevskij. 80%
Walk the Line (2005)
Po třetím zhlédnutí opravuju hodnocení ze 4* na 5*. Film i Joaquin Phoenix nemaj chybu, no a o hudbě Cashe se tu snad nebudem bavit :) 90%
Protektor (2009)
No sláva, konečně dobrej českej film po dlouhý době. Marek Daniel mě příjemně překvapil a ukázal že umí hrát líp, než sem si myslel. 80%