Oblíbené filmy (10)
Klub rváčů (1999)
Film, ktorý by som si po pozretí najradšej pustil znova a znova a znova..
Donnie Darko (2001)
Ztraceno v překladu (2003)
Veľmi príjemný a citlivý príbeh dvoch ľudí, ktorím sa v prostredí japonského veľkomesta prehlbuje ich osamelosť, ako aj nedostatky a problémy v osobnom živote, až kým sa konečne nestretnú.. Spolu prežívajú v obrovsky rozdielnom prostredí a mentalite japonského národa, ktoré je pre nezasväteného cudzinca priam šokujúce.. (hlavne tie televízne talk show :D). Nieje to však príbeh o láske ako takej, skôr o priateľstve dvoch spriaznených duší. Režisérke postačili pre vyjadrenie citov a pointy filmu krásne obrazy a tiche momenty, ktoré sú ešte lepšie vďaka excelentnému obsadeniu hlavných rolí - ozaj 100% Bill Murray a Scarlett Johansson.
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Absolútny kult, nech si hovorí kto chce čo chce. Tento film v tom, v čom vyniká, asi už nikto neprekoná..
Kill Bill (2003)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jedinečné spracovanie, ktoré aj bez poznania predlohy zaujme a uchváti každého, no niekoľkonásobne viac toho kto ju pozná. Je až neuveriteľné ako sa Jacksonovi podarilo previesť celú túto komplikovanú, komplexnú a úžasnú mytológiu, no hlavne atmosféru Stredozeme na plátna kín. Postavy si zamilujete a prostredie sveta plného elfov, trpaslíkov, ľudí a iných stvor, dobrých, či zlých, budete len veľmi neradi opúšťať. Po čerstvom prečítaní Silmarillionu som si opätovne pozrel Spoločenstvo Prsteňa - rozšírenú verziu a môj zážitok sa umocnil asi na desiatu, jednoducho dokonalé...