Poslední recenze (14)
Godzilla (2014)
Je až neuvěřitelné, jakým opačným směrem se tato série vydala. Od atmosférického a s postavami dobře pracujícího filmu k úplnému brajglu s ničím (Godzilla x Kong). První polovina filmu skvělá atmosféra, Godzilla skoro vůbec není na plátně. Ale vadí to? Právě že vůbec. Je to stokrát lepší, než to, co dostáváme v pokračováních . Na pět hvězd to ale není, příběh jako takový není moc silný.
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
Absolutně absurdní blockbuster :D, vážně jsem nečekal že někdy uvidím tyhle dvě monstra dělat wrestling. Bordel který mi vůbec nic nedal, scénář se totálně ztratil. Řekl bych, že jsme v tomhle dílu dostali nejvíce emocí Konga a ostatních monster, což by nemusel být špatný nápad, kdyby to nebylo tak příšerně zpracovaný. Každopádně věřím že film si najde i své fanoušky, kteří u toho vypnou hlavu a budou bez přemýšlení sledovat tuhle parádu. Mi se to bohužel nepovedlo...
Duna: Část druhá (2024)
Nejepičtější sci-fi za hodně dlouhou dobu. Totalec ve všech směrech. Villeneuve strašně underrated režisér, chci toho od něho více a více. A to, co Zimmer znova vymyslel je neuvěřitelné.