Recenze (9)
Černý jestřáb sestřelen (2001)
2.5h zo zatajenym dychom. Že mrtě dobre!
Machete (2010)
Veľká prča tento film
Počátek (2010)
Fascinujúci brutálne spravený film s časom a divákovou mysľou a napätím a všetkým možným. No já jsem nedejchala! Strýček Nolan, opět nesklamal. Videla som od neho všetky časti Batmanov, Tenet, Interstellar, Dunkerk, Memento, Dokonalý Trik, a určite neboli posledné. Prostě Kurva Shit dobrej film zatraceně!!
Lžeš, zemřeš (2012)
Napad by to malo dobry, keby to nebola taka neskutočne neskutočna piiiičovina! Mala som chuť si vydlabať oči z jamiek a spraviť si komplenú lobotómiu nech zabudnem na cca 2 hodiny môjho života. Väčšiu pitomosť snád ani nakrútiť nemohli. Jednu hviezdičku dávam za za titulky.. Príbeh**,Akcia*,Humor>Žiadny, Násilie*,Zábavnosť*,Hudba**,Atmosféra***,Napätie**
Ghoul (2015)
Film pripomína Blair Witch, ale toto je oproti Blair Wich sračka.
Assassin’s Creed (2016)
Nevím co dodat, není to ten Ezio z hry, ale dá sa povedať že pekny průmeř to má.. V kine bavilo, nezaspala som. Hudba**, Akcia****, Násilie***.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
Musím to hodnotiť? Je to odpad.
Gordon Ramsay: Noční můry kuchyně (2007) (pořad)
Poriadne tvrdý kuchar (myslím ako že vie dobre nařvát, né že je tvrdy vy uchylné hovada! :D) ktorý vie dobre zamiest s kuchárom a vie dať kuchyn správne hore nohami!
The Furies (2019)
Pripomínalo mi to film “Chata v Horách” chýba tomu nejaké tempo kedže celý film ide v jednej rovine. Herecky to nieje nič extra plus ešte ta stupidita hercov tomu moc nepridáva, ale aj tak je to dosť v pohode vyvražďovačka z dosť krvavými scénami. Príbeh**, Akcia**, Humor>Ne, Násilie****, Zábavnosť***, Hudba>Žiadna, Atmosféra***, Napätie** 3.5/10