Recenze (3 178)
True (2004)
Dechberoucí nálož s pro mě dokonalou hudbou z předchozího Tykwerova filmu Princezna a bojovník.
Křeček (1946)
Zemanova animace je prostě k zulíbání. Konec trochu smrdí komunistickýma hláškama, ale co naděláme. Doba je doba.
Vynález zkázy (1958)
Zemanovo výtvarné pojetí je neskutečné.
Zpívání v dešti (1952)
A další vyhlášený film, který pro mě byl spíše zklamáním. Chvílemi mi připadal jako filmy Rolanda Emmericha - čekal jsem jen na hudební čísla a všechno mezi byla jen nutná výplň. Pak mi ale došlo, že kromě Singing in the Rain vlastně žádná jiná písnička není chytlavá a během sledování jsem se dokonce párkrát přistihl, že myslím úplně na něco jiného a nevnímám děj filmu. Chicago pro mě stále zůstává nejlepším muzikálem.
Světáci (1969)
Tak to šlo zcela mimo mě.
Spaced (1999) (seriál)
První série je trochu slabší, druhá to ale zachraňuje. Spousta známých britských tváří, nepřekonatelný britský humor a parodie na všechny možné filmy a videohry. Paráda.
Nebeské dny (1978)
Byl to tehdy krásný život spjatý s přírodou. Film s úžasným soundtrackem.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Na pohádkách Walta Disneyho prostě nemám rád ty všudypřítomné písničky. To co by se tak dalo odvyprávět v 15ti minutách je roztažené ho více jak hodiny.
Prokletý ostrov (2010)
Já vám nevím, co si o filmu myslet. Strašidelný nebyl, napínavý taky ne, hudba mě nezaujala, budu si z něj pamatovat jedině skvělého a čím dál lepšího Leonarda. Technicky taky nejde o žádnou tragedii... prostě průměr. Časy Casina, Taxikáře a Mysu hrůzy už jsou nejspíš ty tam. Je pro mě rozhodně překvapením, že právě Prokletý ostrov je pro Scorseseho nejvýdělečnější film kariéry.
Zátoka (2009)
Po zhlédnutí tohoto dokumentu stoupla moje nenávist k lidské rase, samozvaným vládcům Země, na maximum.