Recenze (49)
Tour de France: Bez příkras (2023) (seriál)
Český dabing ubohý, špatné vyslovování jmen, chyby v základních pojmech. Když už něco dělám tak si to zjistím. V originále slušné. Počagar :), kvalifikace :) ojojoj
Nepřestávej dýchat (2022) (seriál)
Tohle nestojí ani za komentář. Měl přežít radši ten dealer. Jen jsem přetáčel na scény v lese. Stihl jsem to za hodinu a půl. Možná si měla dát prášek. Tam převařuje nejčistší vodu na planetě a pak vysype drogy a nevypláchne sklínku.
Monstrum z hlubin (2013)
Dokoukal jsem až do konce, ale asi jsem během toho přišel o všechny zbývající mozkové buňky.
Zásahová jednotka č. 7 (2012)
Zajímavý, ničím nepřehnaný filmeček, doporučuji!!!
Tajuplný ostrov (2012)
Neuvěřitelné, já to dokázal dokoukat. Supr efekty, snajpři místo netvorů, už jen ta puška do ruky. Jediné, co chybělo k absolutismu, jsou ufounci. Ti by to završili.
The Epic Journey of Dwayne 'The Rock' Johnson (2012)
Rock Bottom a Peoples Elbow
WWE: You Think You Know Me - The Story of Edge (2012)
Jeden z nejlepších co ve wrestlingu byl. Škoda že ukončil předčasně. Skvělé divko
Polární bouře (2009) (TV film)
humus, už chybělo jen obsadit do hl. role Baldwina
Bez soucitu (2010)
zase jeden nesmrtelný hrdina
Expendables: Postradatelní (2010)
Stallone nezklamal, nářez