Poslední recenze (46)
Gilmorova děvčata: Rok v životě (2016) (seriál)
Proc je tu kazdej odvarenej z posledniho dilu? Priserne hystericka (a plasticka) Lorelai + neskutecne preslazeny zaver... to vam jako prijde dobry jo? Za me ok akorat druhej nebo treti dil (ted nevim), kterej byl alespon vtipnej.
The Crimson Field (2014) (seriál)
cekal jsem spis neco jako je druha serie downtonu, ale je to jen vyprazdnena pateticka blbost, kterou nezachrani ani surrane jones.
That Mitchell and Webb Look (2006) (seriál)
Oh, and that's a bad miss.