Recenze (64)
Peacemaker - Přečtený Murn (2022) (epizoda)
Konečně se něco děje a je to super.
Peacemaker - Superprimát (2022) (epizoda)
Jako už mě to trochu přestává bavit, ale pořád nic nekoukatelného. Závěr opět zklamal za úplně směsnou zápletku, která ale může snad konečně příběh někam posunout.
Peacemaker - Nevojetá cesta (2022) (epizoda)
Myslím že závěr nebyl nic co bych neočekával, ale pěkné emoční vzpomínky na dětství.
Peacemaker - Mrtvý Goff, lepší Goff (2022) (epizoda)
Judomaster mi přijde jako hrozná parodie tudíž konečný zážitek nic moc.
Peacemaker - Úplně nový svět (2022) (epizoda)
Seriál postavený hlavně na humoru, který když vám nesedne tak nemá moc smysl pokračovat ve sledování. Pěkné jsou flashbacky na předešlý Suicide Squad, a John Cena je taky celkem charismatický debílek.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Nemám rád když se do hororů míchá rasová politika. Když se film snaží poukázat na problémy společnosti více než na strach. A to Candyman udělal. Opravdovým záporákem zde nebyl hrozivý Candyman ale zlí a rasističtí běloši, kteří byli také jedinými oběťmi Candymana ve fimu. Byli zde nějaké děsivé scény? Skoro žádné. Snad nejhorší byl snímek kdy si hlavní protagonista prohlíží Candymana v zrcadle. O protagonistech nemůžu říct také nic pěkného, připadalo mi že využivají Candymana na zbavení se nepříjemných lidí, což z nich nedela moc kladné postavy. Konec byl ještě více podivnější. Za mě byl Candyman víc krvákem, který se snaží poukázat na utlačování černochů bělochy než horrorem. Jediné co cením na filmu byl herec colman domingo, který zde hrál dobře fanatickou postavu blázna věrného candymanovi a ze kterého šel skutečný strach. 10%
Živí mrtví: Počátek konce - Padre (2021) (epizoda)
Tenhle díl se určitě zatím nejvíc povedl z celé první poloviny série. Minulost perfektně navazuje na budoucnost a díky tomu člověk má možnost více soucítit v Willem. Teď mě taky hrozně mrzí spoiler který jsem předtím viděl protože sem pak tolik neprocítil jeden srdcervoucí okamžik.
Živí mrtví: Počátek konce - Portrét (2021) (epizoda)
Cenim odkaz na dílo Obraz Doriana Graye, navíc Morgan se celkem předvedl a konec mega potěší.
Živí mrtví: Počátek konce - Obnova (2021) (epizoda)
Tenhle příběh byl asi zatím nejméně zajímavý a zbytečný ale to byli zatím skoro všechny díly 7 serie.
Živí mrtví: Počátek konce - Až do smrti (2021) (epizoda)
Celkem by mě zajímalo co se ze Stranda vyklube, jako je to celkem svině ale nemyslím si že by šel přes mrtvoly našich hlavních hrdinů. Máme tady dalši novou postavy která už není tak zajímavá ale zatím neodsuzuji. Jezdci apokalypsy mají koule a závěrečný fight celkem obstojný.