Oblíbené seriály (10)
Simpsonovi (1989)
Ajťáci (2006)
Black Books (2000)
Takoví normální mimozemšťané (1996)
Futurama (1999)
Je to seriál, který je nejvíc nejlepší, když nepočítám s rodinou ze Springfieldu. Tvrdá konkurence Simpsonových. Sem tam nějaký ten díl tvrdě zaútočí na Homere, ale ten to ustojí.
Ren a Stimpy (1991)
Temný případ (2014)
Velice originálně podaný způsob vyprávění. Tím pádem i perfektně zmapované herecké schopnosti Matthew a Woodyho (1. série). 2. série pro mne jen za 65% a to jsem myslím velkorysý.
Policie New York (1993)
Miluju tento seriál hrozně moc. Je to nádherná podívaná do života New Yorku. Jsem odsouzen k tomu, ho už asi nikdy nevidět. Ach jo.
Whitechapel (2009)
Scott and Bailey (2011)
Viděl jsem a propadl jsem tomuto seriálu. Jeden případ v sérii a a vkaždém díle jeden případ sólo a ten je vždy vyřešen. Velmi reálným, a opravdovým způsobem - především vedenými výslechy.